Dag 1

Idag skiner solen, sovrummet ommöblerat så att det får plats 3 sängar och massvis med pannkakor och ballerinakex, citroner och rödbetor inköpta.
Nu skall jag bara åka till Kållandsö och träffa lite underbara mäniskor, och sen skall Hanna och Simon hämtas i Skara.
Första kvällen var alla jättetrötta, vi åt spagetti & köttfärssås till middag.
Sen packade vi upp, och ringde till pappa Stefan och Simon sa: Pappa det är inte mitt fel om jag gifter mig med en kille, för jag kommer få bada i Hannas bikini hela veckan... (vi hittade inga badbyxor)
Men pappa kunde berätta att badbrallorna låg i ryggsäcken, så Simom slipper Hannas bikini under veckan.
 
Sanne undrade om barnen skall stanna till jul, eftersom mamma Elke packat med typ 13 tröjor var...
 
Från sannes fönster kan jag och simon se färjan med nicke nyficken på som jag tycker går nästan varannan minut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0