Ett stort leende

Idag var väldens bästa Alexandra tillbaka som Zumbainstruktör!
Jag har sett fram emot detta i 5 månader och sitter nu och ler, trots att jag är trött och lite grinig över både jobb och sjukdom i min närhet...
TACK Alexandra!
Vad du är bra och vilket roligt pass.
De sista månaderna har jag testat minst 10 olika instuktörer bara 2 har komit i närheten av din klass, och det magiska med dig är att bara du kan få mig att göra vad som helst utan att egentligen fatta vad det är jag gör.
 
Det komiska idag var att jag kände igen de gamla låtarna, som vi kört innan - men min kropp hade ingen aning om vadden skulle göra till musiken, och så ler du och börjar korreografin oh min kropp hänger liksom med, fast den beter sig som om det vore typ andra gången den "gör" låten, så det blir en del missar - men den visar upp rörelser som jag glömt att den kunde göra.
 
Eftersom jag precis fyllt år tänker jag såhär: OM jag får önska mig något, så vore det 90 eller 120 minuter av "gamal godingar" som specialpass med dig under våren.... ? :)
 
Jag ser fram emot att le varje onsdag hela våren!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh älskade vän. Tack snälla du nu blir jag väldigt glad. Har du fyllt år? Stort stort grattis. Det tycker jag absolut att vi måste få till och fixa ett sånt pass.

Svar: Tack tack! 29 i år igen ;)Vore underbart med en sån klass och vi behöver minst 90 eller 120 minuter! ;)
Men först MÅSTE du krya på dig!!!
Vad vi saknade dig i onsdags!!! Ha en god påsk och låt påskkärringarna fara till blåkulla med allt det elaka!!
Hanna & Sanne

2013-03-14 @ 09:49:21
URL: http://axelandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0