Polisen kom och ringde på

kl 2100 den 1/6 2014 kom polisen och ringde på min dörr.
Jag tänkte: "Jag är ju inte ordförande i föreningen längre så de måste ha gått fel"
Polisen sa: " VI har väldigt tråkiga nyheter, det har skett en väldigt allvarlig ofattbar trafikolycka".

Min värld stannade, min hjärna rusade, min mage knöt ihop sig, jag visste ju att det bara var mamma och Göran som var ute och åkte bil...
När jag tills slut vågade möta polisens blick, och såg uttrycket i hans ögon voltade magen och hela min kropp gjorde ont.
Jag tittade på honom och tittade bort och tills slut sa jag:
"INTE BÅDA??????"

Han la handen på min axel och sa lugnt och stilla: "jo båda".

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0